Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Answear.com czeka na debiut na GPW i prowadzi kampanię w siedmiu krajach

W spocie marka łamie stereotypy dotyczące ubioru i zachowań (screen Youtube.com/Answer.com)

E-commercowa platforma Answear.com rozpoczęła kampanię reklamową w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Ukrainie, Słowacji, Węgrzech. Akcje spółki na początku stycznia zadebiutują na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Kampania Answear.com prowadzona jest w telewizji i internecie. Powstały 30- i 50-sekundowe spoty, w których marka łamie stereotypy dotyczące ubioru i zachowań, podkreślając przy tym rolę dokonywania własnych wyborów oraz posiadania indywidualnego stylu. Przekaz skierowany jest zarówno do osób młodych, jak i starszych, które łączy „młodość ducha” i czerpanie radości z zabawy modą.

Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Feeders Agency. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Spot wyreżyserował Łukasz Zabłocki.

Answear.com prowadzi sprzedaż odzieży w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, ale żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30 proc. udziału w całkowitych przychodach spółki. W drugiej połowie grudnia właściciel platformy przeprowadził ofertę publiczną akcji, a część pozyskanych z IPO pieniędzy przeznaczy m.in. na promocję. Akcje spółki na GPW mają debiutować na początku stycznia.

(IKO, 04.01.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.