Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS rusza z kampanią #NieStrzelamPomagam

W kampanii wykorzystano dynamic backlight – nośnik, który pod wpływem oświetlenia sprawia, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać jak animowana (fot. materiały prasowe)

AMS zachęca w kampanii na nośnikach zewnętrznych, aby w świąteczno-sylwestrowym okresie zrezygnować z petard w trosce o zwierzęta.

W kampanii wykorzystano dynamic backlight – nośnik, który pod wpływem oświetlenia sprawia, że statyczna kreacja zaczyna się poruszać jak animowana. Kampania #NieStrzelamPomagam trwa od 18 grudnia.

W akcję AMS włączyły się marka Butcher’s i agencja mediowa MDM, które przekażą karmę podopiecznym schronisk. "To nasza kolejna kampania wpisująca się w projekt Inicjatywa Eko AMS. Hasztagi #NieStrzelamPomagam i #CichySylwester najlepiej przekazują jej ideę. Na plakacie autorstwa malarki Justyny Stoszek zwierzęta patrzą w niebo z nadzieją, że tym razem świąteczny czas będziemy spędzać bez rac, petard, flar i innych materiałów wybuchowych, które tak przerażają żywe istoty" - tłumaczy Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS.

(AMS, 22.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.