Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”WiK” ogólnopolski i wsparty kampanią promocyjną

Od 16 października magazyn ”WiK – Wprost i Kultura” (Agencja Wydawniczo-Reklamowa ”Wprost”) będzie dodawany do całości nakładu ”Wprost” co tydzień.

Dotychczas magazyn ukazywał się jako dwutygodnik i dostępny był jedynie w Warszawie i okolicach. Od poniedziałku ”WiK” ukazywać się będzie w dwóch wersjach: warszawskiej (z dodatkowymi stronami, na których znajdą m.in. informacje o modnych klubach, restauracjach i wydarzeniach w stolicy) i ogólnopolskiej. Dodatek będzie poszerzony o program telewizyjny. Nie zmieni ceny tygodnika. Cotygodniowe wydanie ”WiK – Wprost i Kultura” zostanie wsparte kampanią w prasie (”Angora”, ”Echo Miasta”, ”Metro”, ”Metropol”, ”Wprost”), radiu (RMF FM, Radio Eska, Program III Polskiego Radia, Radio Bis, Radio PiN, Radio WAWa, Radio Kolor, Radio Pogoda), Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (citylighty Ruchu i AMS-u). Działania promocyjne obejmą też materiały POS w salonach sieci HDS. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika ”Wprost” od stycznia do czerwca tego roku wyniosła według ZKDP 137 480 egz.

(AW, 12.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.