Miesięcznik "Dziecko" z prezentami i w większej objętości
12.10.2006, 08:54
Listopadowe wydanie miesięcznika "Dziecko" (Agora SA) ukazało się w zwiększonej do 152 stron objętości.
Miesięcznik można kupić w trzech wersjach: podstawowej (w cenie 2,90 zł), z płytą z filmami dla dzieci (w cenie 6,50 zł) lub czapką i szalikiem (9,90 zł). Wydaniu towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (kanał Mini Mini), Radiu Zet oraz prasie (”Gazeta Wyborcza” i czasopisma Agory). Kreacją spotu zajął się dział marketingu czasopism Agory, a media zakupił dom mediowy At Media. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w pierwszym półroczu tego roku według ZKDP wyniosła 95 152 egz.(AW, 12.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










