Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Związkowcy będą razem walczyć o prawa pracowników mediów  |  Apel w sprawie Jarosława Ziętary  |  Nowe władze "Solidarności" w Agorze  |  Selgros wkrótce ruszy z przetargiem  |  Cennik TVP na grudzień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" i serialu "Teściowie" w Polsacie  |  Powróci "Zimowy magazyn olimpijski"  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kolejne nowe nazwiska w redakcji "GQ Poland"  |  Vectra kupiła operatora  |  Havas Media Network  |  Senior copywriterka w FCB Warsaw  |  Przestrzeń z kampanią  |  Creative Brand Stories  |  Haker z Twittera zobowiązany do zapłaty 4 mln funtów  |  John Oliver uruchomił aukcję wspomagającą amerykańskie media publiczne  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Antoni Słodkowski z Agencji Reutera zaszczycony Pulitzerami, rozchodzące się drogi braci Karnowskich, a także klikmania niszcząca dziennikarstwo i uchodźca polityczny Szymon Hołownia – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sławomir Kroczak został managing directorem w Synthrone

Dawid Schmidt i Sławomir Kroczak są związani z Synthrone od początku istnienia firmy(fot. materiały prasowe)

Sławomir Kroczak objął nowo powstałe stanowisko managing directora w Synthrone, spółce technologicznej należącej do Brand New Galaxy. Zadania chief technology officera, kierującego zespołem automatyzacji e-commerce, przejął po nim Dawid Schmidt.

Kroczak, dotychczas chief technology officer, współtworzy Synthrone od momentu utworzenia spółki, czyli od ponad czterech lat. W nowej roli managing directora będzie odpowiadać za zarządzanie i strategiczny rozwój spółki. Schmidt, poprzednio na stanowisku technical lead, doświadczenie zdobywał, m.in. realizując projekty dla Forward Internet Group, Bisca Hotels i ReachaBlogger.

Synthrone wspiera obecność marek w e-commerce w obszarach tworzenia, przechowywania i dostarczania treści produktowych do platform sklepowych oraz analizy obecności marek online przy wykorzystaniu najnowszych technologii, m.in. sztucznej inteligencji czy ekosystemu Big Data Amazon. Klientami Synthrone są największe globalne marki z branży FMCG i beauty.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 09.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.