Dział: PRASA

Dodano: Październik 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik ”M jak miłość” od jutra w kioskach

Jutro ukaże się pierwszy numer tygodnika ”M jak miłość”. Będzie go wydawać Carisma Entertainment Group. W projekt zaangażowali się ponadto producent serialu MTL Maxfilm oraz Telewizja Polska SA.

W tygodniku znajdą się aktualne informacje o serialu i gwiazdach w nim występujących, a także horoskop, krzyżówka i konkursy. Pismo ukaże się w formacie 210 x 270 mm i objętości 52 stron (wydawca zamierza w przyszłości zwiększyć liczbę stron). Cały nakład pierwszego numeru (350 tys. egz.) dostępny będzie wraz z płytą DVD z sześcioma pierwszymi odcinkami serialu w promocyjnej cenie 2,50 zł. Od drugiego wydania tygodnik będzie można kupić w dwóch wersjach: z płytą DVD w cenie 8,50 zł (150 tys. egz.) oraz bez płyty – 2,50 zł (200 tys. egz.). Redaktorem naczelnym nowego tygodnika jest Marek Malarz, a jego zastępcami Urszula Kondraciuk i Grzegorz Kozera. Wprowadzeniu nowego tygodnika towarzyszy kampania w telewizji publicznej (TVP 1, TVP 2, TVP 3), Radiu Zet oraz w portalu Wirtualna Polska. Kreacją spotu reklamowego zajęło się studio Odeon, a media zakupiło Vizeum Polska.

(AW, 10.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.