Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dyrektor generalny Stowarzyszenia Autorów ZAiKS  |  "Kulisy Tańca z gwiazdami" w Eska TV  |  Oglądalność serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Netflix pozostaje liderem  |  Rakuten TV z kanałem  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Radio Zet ma nowego brand managera  |  Ruszyła kampania Eski Rock  |  Radio Park z zyskiem  |  Ruszył przetarg na promocję Krajowego Planu Odbudowy  |  Sigma Bis przeprowadzi kampanię "Legitna praca"  |  Mindshare wspiera Dove  |  Paul Marshall kupił magazyn "The Spectator" za 100 mln funtów  |  TSUE nakazuje Apple zapłacić 13 mld euro zaległych podatków, a Google – 2,4 mld euro grzywny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy nominacje dla Platige Image w konkursie Epica 2020

Jedna z trzech nominacji została przyznana za kampanię Reserved z Kendall Jenner pt."#CiaoKendall" (screen Youtube.com/RESERVED)

Trzy zgłoszenia z Polski znalazły się na short liście 34. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica Awards. Wszystkie z Platige Image.

Dwie nominacje Platige Image dostało za kampanię Babybel pt. "Join the Goodness", w kategoriach Food oraz Post Production & Visual Effects. Trzecia nominacja została przyznana za kampanię Reserved (LPP) pt."#CiaoKendall", w kategorii Fashion, Footwear & Personal Accessories.

Finaliści przejdą do kolejnej rundy głosowania, która odbędzie się online od 2 do 8 grudnia. Zwycięzcy Złota i Grand Prix zostaną zaprezentowani podczas specjalnej ceremonii online 17 grudnia. Zdobywcy Srebra i Brązu zostaną opublikowani na stronie Epica Awards następnego dnia, 18 grudnia.

W tym roku Epica otrzymała 1980 zgłoszeń z 59 krajów. - Było to znacznie mniej, niż w poprzednich latach, ale i tak więcej, niż oczekiwaliśmy, biorąc pod uwagę okoliczności - przyznał Nicolas Huvé, operations director konkursu Epica. W 2019 roku na konkurs zgłoszono 3410 prac z 61 krajów. Z Polski wpłynęlo 13 zgłoszeń.

Wszyscy zwycięzcy zostaną przedstawieni w corocznej książce "Epica", która ukaże się we wrześniu 2021 roku.

W jury konkursu zasiadają dziennikarze zajmujący się tematyką marketingu i reklamy. Reprezentowane są 63 tytuły z 49 krajów. Polskę w jury reprezentuje dziennikarka "Press" Agata Małkowska-Szozda.

(AMS, 01.12.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.