Dział: PRASA

Dodano: Październik 10, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Twój Styl” był w lipcu liderem w segmencie miesięczników luksusowych

Prawie wszystkie tytuły w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych w lipcu br. sprzedawały się lepiej w porównaniu z tym miesiącem w ub.r. Niższą sprzedaż odnotował jedynie ”Glamour” (G+J Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

W lipcu najlepiej sprzedawał się ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który w czerwcu br. zajmował drugie miejsce. Sprzedaż ogółem tego magazynu w lipcu br. wyniosła 331 045 egz. (wzrost o 3,25 proc. w odniesieniu do tego miesiąca 2005 roku). Na drugie miejsce spadł ukazujący się od kwietnia ”Joy” (Hearst Marquard Publishing). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 243 612 egz. Trzecią pozycję zajął ”Cosmopolitan” (Hearst Marquard Publishing) – 150 619 egz. (wzrost o 20,82 proc.), a czwartą ”Glamour” (G+J Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 127 229 egz. (spadek o 19,43 proc.). Na kolejnych pozycjach znalazły się: ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 90 583 egz. (wzrost o 14,39 proc.), ”Elle” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 74 693 egz. (wzrost o 22,36 proc.), ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 71 576 egz. (wzrost aż o 64,92 proc.) oraz ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 60 694 (wzrost o 14,19 proc.). Shoppingowy tytuł ”Avanti” (Agora SA) sprzedał się w 130 863 egz. (wzrost o 9 proc.).

(AW, 10.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.