Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

EventLab i Goodwill PR Services dla Diageo Polska

Agencja eventowa EventLab i Goodwill PR Services (Mothership) przygotują imprezę wizerunkową dla firmy Diageo Polska.

Akcja ma wzmocnić wizerunek szampana Moët & Chanson Rose Imperial. Odbędzie się 13 października br. w dwóch warszawskich klubach Utopia i Cinnamon. Agencje zdobyły budżet marki we wrześniu br.

(TW, 09.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.