Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja HealthWay przygotowała kampanię kosmetyków Nano Entrée

Agencja marketingu medycznego HealthWay przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek serię kosmetyków Nano Entrée (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris). Twarzą produktu jest modelka Małgorzata Niemen.

Kampania pod hasłem ”Witaj w świecie kosmetycznej nanoprecyzji” obejmuje prasę dla kobiet (m.in. ”Pani”, ”Twój Styl”, ”Viva!”, ”Zwierciadło”) i materiały BTL w ekskluzywnych drogeriach. Akcja jest skierowana do kobiet powyżej 50. roku życia i potrwa do grudnia. Agencja zdobyła budżet marki w sierpniu br. Media kupił i zaplanował Starcom.

(TW, 09.10.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.