Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy wybierze agencje do ramowej współpracy

Totalizator chce wybrać maksymalnie sześć agencji (fot. Totalizator Sportowy)

Do 3 grudnia agencje reklamowe mogą składać oferty w prowadzonym przez Totalizator Sportowy nieograniczonym przetargu reklamowym.

Do zadań agencji ma należeć przygotowanie koncepcji kreatywnej wraz z produkcją spotów radiowych i formatów internetowych (dwie koncepcje kreatywne) oraz kreacja KV i materiałów POS do kampanii dla dwóch gier: Mini Lotto i Ekstra Pensja. Totalizator planuje wybór maksymalnie sześciu agencji, z którymi podpisze roczne umowy o współpracy ramowej. Wadium w przetargu nie jest wymagane.

(AMS, 17.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.