Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z Gazeta.pl odchodzi brand director Marzena Szkolak

Szkolak w Agorze pracowała przez 12 lat (fot. materiały prasowe)

Marzena Szkolak, która w marcu tego roku została brand directorką w portalu Gazeta.pl (Agora), odchodzi z firmy. Ma zająć się własnym projektem. 

Marzena Szkolak w Agorze pracowała przez 12 lat. Była m.in. odpowiedzialna za treści w serwisach lifestylowych Gazeta.pl, a także współtworzyła politykę programową portalu. W ostatnim czasie prowadziła dział rozwoju marki w Gazeta.pl. 

– Oficjalnie w Gazeta.pl jestem do końca listopada. Nie przechodzę do konkurencji. Będę pracowała nad swoimi projektami, o których będę mogła powiedzieć więcej już wkrótce – mówi Szkolak. 

Obowiązki Szkolak ma przejąć Rafał Madajczak, dyrektor kreatywny portalu Gazeta.pl. 

Według danych Mediapanel stronę główną Gazeta.pl odwiedziło w październiku 5,8 mln użytkowników (wzrost o 30,46 proc. w porównaniu z październikiem 2019 roku).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(BAE, 13.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.