Materiał partnera

Dział:

Dodano: Listopad 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Musimy wspólnie budować najlepsze marki NA świecie i DLA świata

Press

Konsumenci od dawna oczekują, że marki zaangażują się w budowanie lepszego świata, a epidemia tylko te wymagania wzmocniła. Zgodnie z wynikami badania „Climate Change”, przeprowadzonego przez Havas w 2019 roku, większość konsumentów uważa, że to marki i firmy, a nie tylko politycy, mają do odegrania kluczową rolę w budowaniu lepszego jutra.

Świat, jaki znamy, znika na naszych oczach. Czy zdołamy uratować nasz jedyny wspólny dom? ONZ wraz z ekspertami opracował plan ratowania Ziemi przed największymi zagrożeniami. Aby to zrobić, do 2030 roku musimy zrealizować 17 celów zrównoważonego rozwoju. To, czy uda nam się zrealizować cele w ciągu najbliższych 10 lat, zależy od każdego z nas, również od odwagi liderów, by uczynili Agendę 2030 swoim priorytetem.

Jako jeden z największych wydawców w Polsce postanowiliśmy świadomie i systemowo podejmować tematy związane ze zrównoważonym rozwojem. W grudniu 2019 roku jako pierwsi spośród polskich wydawców dołączyliśmy do inicjatywy UN Global Compact, jesteśmy też jednym ze 100 wydawców na świecie, którzy dołączyli do SDG Media Compact – naszym celem jest promowanie 17 celów zrównoważonego rozwoju, opracowanych przez ONZ. Wykorzystujemy do tego naszą największą siłę, czyli siłę wszystkich marek w naszym portfolio.

Prowadzimy działania w dwóch obszarach: 

Po pierwsze: propagujemy dobre zwyczaje i pokazujemy, w jaki sposób można zmieniać swoje działania wśród naszych użytkowników i czytelników. W lipcu wystartowaliśmy z akcją #NiechŻyjePlaneta – to polska odsłona globalnej akcji ActNow, która jest inicjatywą ONZ zachęcającą ludzi do podjęcia 10 wyzwań, takich jak pięciominutowy prysznic zamiast wanny, posiłki bez mięsa, zero waste fashion. Podeszliśmy do tego zadania bardzo kompleksowo, tworząc specjalną zieloną redakcję, złożoną z dziennikarzy na co dzień piszących w różnych naszych tytułach, która przez 10 miesięcy będzie uświadamiać, doradzać i mobilizować do działania na rzecz planety. Akcja spotyka się z ogromnym zainteresowaniem, w ciągu czterech pierwszych miesięcy nasze materiały odnotowały ponad 5,4 mln odsłon. Kampanii towarzyszy reklama telewizyjna, która dotarła już dziś do ponad 26 mln Polaków.

Po drugie, do działania na rzecz agendy ONZ chcemy również przekonać inne firmy. To właśnie z nimi chcielibyśmy prowadzić dyskusję o tym, jak biznes może działać na rzecz zrównoważonego rozwoju. Dlatego podjęliśmy decyzję o organizacji cyklicznych konferencji BRAND FOR… w których będziemy zachęcali marketerów i ich marki do włączenia się w realizację agendy ONZ. W listopadzie tematem przewodnim jest walka z zagrożeniami klimatycznymi BRANDS FOR CLIMATE. W lutym podejmiemy kwestie wyrównywania szans kobiet i mężczyzn BRANDS FOR GENDER EQUALITY.

Brands for Climate to pierwsza konferencja dla dyrektorów marketingu, brand managerów i agencji reklamowych, którzy wierzą, że trzeba budować najlepsze marki na świecie i dla świata. To przestrzeń i miejsce dla marek, które już działają lub chcą zacząć działać na rzecz planety.

Zapraszamy na konferencję, na której dowiesz się :

• Dlaczego angażowanie się w działania na rzecz klimatu to dziś element obowiązkowy dla marek?
• Jak wpisać sustainability w strategię marki?
• Jak budować skuteczne strategie marek, które będą realizowały zarówno cele finansowe, jak i społeczne?  
• Jak robią to najlepsze marki z Polski i ze świata?
• Jak możemy skalować rozwiązania, lepiej współpracować?
• Jak i kiedy budować skuteczne partnerstwa w walce o klimat?
• Jak marki powinny mówić o zmianach klimatycznych, by Polacy ich słuchali i podejmowali działania?

Podczas czterech godzin pełnych inspiracji, wiedzy i wymiany doświadczeń odbędzie się aż 12 prelekcji ekspertów z kraju i ze świata. Naszymi gośćmi specjalnymi będą: aktywistka i ambasadorka ONZ Alexandra Cousteau oraz przedstawicielka Cannes Lions Fiorenza Plinio, która pokaże najlepsze światowe kampanie proekologiczne. 

Agenda wydarzenia dostępna TUTAJ

Press

(09.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.