Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości Wrzesińskie" w cyfrowej subskrypcji

Na stronach serwisu już w czerwcu 2018 roku pojawiły się płatne artykuły, ale do każdego trzeba było wykupować dostęp pojedynczo (screen: Wrzesnia.info.pl)

W serwisie internetowym tygodnika "Wiadomości Wrzesińskie", Wrzesnia.info.pl (Wydawnictwo Kropka Jolanta i Waldemar Śliwczyński), można wykupić dostęp cyfrowy do tekstów.

Na stronach serwisu Wrzesnia.info.pl od czerwca 2018 roku pojawiały się płatne artykuły, ale do każdego trzeba było kupować dostęp pojedynczo (50 gr lub 1 zł za tekst). Teraz zarejestrowani użytkownicy mogą kupić subskrypcję na tydzień (5 zł), miesiąc (10 zł), kwartał (20 zł) i rok (100 zł). Cena egzemplarzowa tygodnika "Wiadomości Wrzesińskie" to 3,2 zł.

Redaktor naczelny "Wiadomości Wrzesińskich" Waldemar Śliwczyński na razie z efektów jest zadowolony. - To nie są wielkie liczby, kilkaset złotych miesięcznie, w rekordowym miesiącu 900 złotych, ale chodzi o tendencję. Liczba prenumerat cały czas rośnie, mimo że nie promowaliśmy tego – dodaje. Obecnie w serwisie  tygodniowo pojawia się 15-20 płatnych artykułów (w papierowym tygodniku jest ich ok. 30). - Chciałbym wprowadzić zasadę, że jeżeli dziennikarz napisze artykuł do gazety, to wcześniej będzie on miał premierę w serwisie. Zakładamy, że kupujący gazetę to inna grupa, internauci jej nie czytają – mówi Śliwczyński. - Naszym celem jest zdobycie do końca przyszłego roku 1000 płacących użytkowników po 10 zł miesięcznie, a w kolejnym roku podwojenie tej liczby – zaznacza Śliwczyński.

Wrzesnia.info.pl ma ok. 2,5 tys. zarejestrowanych użytkowników. Średnia sprzedaż tygodnika to według danych wydawcy obecnie ok. 5 tys. egz.

W październiku subskrypcję cyfrową wprowadził tygodnik "Gazeta Radomszczańska" (Medpress). Jak mówił "Press" prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych Ryszard Pajura, także inni wydawcy lokalnych tytułów są zainteresowani wprowadzeniem płatnych treści na swoich stronach.

(JSX, 05.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.