Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Lysol wchodzi na polski rynek, debiut wspiera kampanią

Kampania potrwa do końca roku (fot. materiały prasowe)

„Dezynfekuj, aby chronić tych, których kochasz” - pod takim hasłem Reckitt Benckiser Hygiene Home Poland startuje z kampanią wprowadzającą markę środków do dezynfekcji Lysol.

Kampania potrwa do końca roku. Pierwszy etap to działania medialne we współpracy z ekspertami: w ramach cyklu artykułów i filmów edukacyjnych dr Paweł Grzesiowski, pediatra i immunolog oraz dr Mariusz Gogól, biolog, będą mówić o wirusach i bakteriach. Drugi filar kampanii stanowi spot telewizyjny, którego emisja ruszyła 2 listopada. Kampania telewizyjna obejmuje kanały główne TVN i Polsatu, kanały tematyczne z grupy TVP, TVN i Polsatu.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Havas Warsaw, a za zakup mediów do kampanii - OMD. Za koordynację kampanii edukacyjnej wprowadzającej markę Lysol na polski rynek jest odpowiedzialna agencja Walk PR.

(AMS, 03.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.