Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ceny spotów w majowym cenniku Polsatu  |  Grupa Play poszerzyła  |  "Prosta sprawa" z Damięckim i Adamczykiem  |  Polsat Cafe kontynuuje  |  Szef muzyczny Radia Łódź  |  Komentator zakończył pracę w Viaplay  |  Ekipa TVP Sport na Euro 2024  |  RASP uruchamia Zielony Onet  |  Publicon realizuje  |  Partner of Promotion  |  DSK wygrywa przetarg  |  Netflix nie będzie podawać kwartalnych przyrostów subskrypcji  |  Korespondent rosyjskiej "Izwiestii" zginął po ataku ukraińskiego drona  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa stworzyła globalną kampanię Huawei

Reżyserem jest Bartosz Dombrowski (screen: YouTube/DDB Warszawa)

Agencja DDB Warszawa stworzyła kolejną kampanię dla Huawei.

Tym razem tematem jest nowy smartwatch Huawei GT2 Pro. Reklama skupia się na ciele, które komunikuje się z człowiekiem w swoim własnym, często niezrozumiałym języku. Według reklamy Huawei Watch GT2 Pro rozumie ten język.

Kampania powstała na potrzeby rynków Europy, ale pojawi się też w krajach trzech innych kontynentów. Została przygotowana we współpracy z Papaya Films, Rio de Post i Głośno, reżyserował Bartosz Dombrowski.

(AMS, 02.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.