Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Krysztofczyk założyła butik komunikacyjny

Barbara Krysztofczyk (fot. materiały prasowe)

Barbara Krysztofczyk, była szefowa PR Szymona Hołowni podczas jego kampanii prezydenckiej, otworzyła agencję butikową - Krystal Point.

Krystal Point to agencja butikowa, której zadaniem jest nauka komunikacji. Oferuje szkolenia w obszarach: wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową i storytelling. Logotyp Krystal Point stworzył Piotr Gawiński.

Krysztofczyk jest ekspertką ds. wizerunku. Podczas kampanii Hołowni pełniła zarówno funkcję szefowej PR, jak i trenera medialnego. Wcześniej była prezeską zarządu agencji Synertime, specjalizującej się w działaniach PR i social mediach.

(IKO, 28.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.