Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zagraniczni dziennikarze niewpuszczeni do MON. "To rodzaj cenzury"  |  Ile nadawcy telewizyjni wpłacili na PISF?  |  Cyfrowy Polsat spłaci przedterminowo część kredytu  |  Rozstanie z firmą Ericsson po 26 latach  |  Nadawca Red Carpet TV zwiększył przychody  |  Oglądalność zimowego sezonu "To jest grane" Marka Sierockiego w TVP 2  |  TTV nie kontynuuje emisji jednego ze swoich programów  |  Radiowa Dwójka nada słuchowisko teatralne  |  Spółka Astro pomniejszyła stratę  |  Radio Łódź ponownie ma reportera  |  Wydatki reklamowe na wideo przekroczyły w 2024 roku 7 mld zł  |  UPEMI wybierze agencję  |  Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka prowadzi przetarg  |  Amooco nawiązała współpracę  |  Spotify wprowadza nową, płatną usługę z dostępem do biletów na koncerty  |  Amazon ścigany przez włoską prokuraturę za 1,2 mld euro zaległych podatków  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: Olx najpopularniejszym serwisem w kategorii praca

We wrześniu serwis Olx.pl/praca odwiedziło 3,15 mln internautów (screen Olx.pl)

We wrześniu większość serwisów z kategorii praca zanotowała spadki. Olx.pl/praca przyciągnął największą liczbę użytkowników i miał najwięcej odsłon, a Linkedin.com zarejestrował największy wzrost popularności.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, we wrześniu serwis Olx.pl/praca odwiedziło 3,15 mln internautów (wzrost o 9,30 proc. w porównaniu z wrześniem 2019 roku). Kolejne były serwisy: Linkedin.com - 2,82 mln (wzrost o 12,99 proc.), Pracuj.pl - 2,74 mln (spadek o 8,92 proc.), Gowork.pl - 2,12 mln (spadek o 23,51 proc.), Indeed.com - 1,42 mln (spadek o 33,57 proc.), Jooble.org - 1,27 mln (spadek o 17,86 proc.), Praca.pl - 1,17 mln (spadek o 23,73 proc.), Goldenline.pl - 1,01 mln (spadek o 50,80 proc.), Interviewme.pl - 0,90 mln (wzrost o 0,88 proc.) i Stepstone.pl - 0,59 mln (spadek o 32,76 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Olx.pl/praca - 138,66 mln (spadek o 6,53 proc.). Kolejne w tej kategorii były serwisy: Pracuj.pl - 58,95 mln (spadek o 4,54 proc.), Linkedin.com - 51,46 mln (wzrost o 190,47 proc.), Indeed.com - 13,97 mln (spadek o 35,93 proc.), Jooble.org - 10,93 mln (spadek o 54,29 proc.), Gowork.pl - 9,52 mln (wzrost o 18,72 proc.), Praca.pl - 5,44 mln (spadek o 34,18 proc.), Goldenline.pl - 3,70 mln (spadek o 49,21 proc.), Interviewme.pl - 3,36 mln (wzrost o 15,25 proc.) oraz Stepstone.pl - 1,44 mln (spadek o 51,44 proc.).

Serwisy Linkedin.com, Indeed.com, Jooble.org, Praca.pl oraz Interviewme.pl nie są audytowane przez Gemius/PBI, ich wyniki są estymowane.

(BAE, 27.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.