Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MullenLowe wygrała przetarg firmy Colian na obsługę marki Grześki

Firma Colian nie podaje, kto był autorem realizowanej w czerwcu kampanii reklamowej (fot. materiały prasowe)

Firma Colian, która od września ubiegłego roku prowadziła przetarg na obsługę marki Grześki, wybrała zwycięzcę - wynika z informacji "Presserwisu".

Według naszych ustaleń obsługa marki Grześki została powierzona agencji MullenLowe Warsaw. Agencja ma odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową tej marki.

Za reklamową obsługę Grześków odpowiadała ostatnio agencja Just. Colian nie podaje, kto był autorem realizowanej w czerwcu kampanii reklamowej pod hasłem "Grześki latem nie pływają w czekoladzie”.

(AMS, 26.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.