"Die Hard is back". Bruce Willis w roli głównej
Bruce Willis promuje akumulatory Die Hard (screen YouTube/Advance Auto Parts)
Marka akumulatorów DieHard po 10 latach pojawia się w telewizyjnej reklamie, w ramach kampanii Advance Auto Parts. W roli głównej występuje Bruce Willis, jako John McClane, bohater filmowej serii znanej w Polsce jako "Szklana pułapka" ("Die Hard").
Od dwóch lat filmowy policjant miał wrócić w szóstej części cyklu. Zamiast tego powraca w reklamie firmy Advance, która w ubiegłym roku kupiła markę DieHard od Sears.
Spot został stworzony i wyprodukowany przez agencję kreatywną The Marketing Arm. Jego wersje angielska i hiszpańskojęzyczna, 15- oraz 30-sekundowa, będą emitowane w różnych krajach do końca października. Jest też wersja dwuminutowa.
Pierwszy film sensacyjny z serii "Szklana pułapka" w reżyserii Johna McTierna powstał w 1988 roku. W rolę nowojorskiego detektywa Johna McClane'a wcielił się Bruce Willis.
(MAC, 21.10.2020)