IWP rozmawia z InPostem  |  Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

IWP rozmawia z InPostem  |  Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

IWP rozmawia z InPostem  |  Nowa CEO Grupy naTemat.pl  |  Cztery agencje w przetargu mediowym Pepco  |  Google zakończył testy wyszukiwarki  |  Cennik Polsatu na kwiecień  |  Wiceprezes ds. cyfrowych Canal+ Polska  |  Kontynuacja serialu "Gliny"  |  Wyniki "Hotel Paradise" w TVN Siedem  |  TTV z programem dokumentalnym  |  Oglądalność "Przyjaciółek" i "Naszego nowego domu" w Polsacie  |  Cztery nowe polskie seriale w Max  |  Pilot WP wycofa kanał z oferty  |  Grupa ZPR Media odświeża dwa formaty wideo  |  Studio nagraniowe Polskiego Radia  |  Netflix z serialem z oferty TV Puls  |  Dzień Mediów Lokalnych we Wrocławiu  |  Koszty influencer marketingu w 2025 roku  |  On Board Think Kong  |  Animex Foods wybrał  |  Lidl Polska  |  Turecki dziennikarz w areszcie domowym za udział w protestach  |  Eutelsat z nakazem zaprzestania nadawania rosyjskich kanałów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniejsze przychody i zysk Fundacji Lux Veritatis

Wpływy fundacji z darowizn zmniejszyły się o 10,2 proc., do 30,7 mln zł (fot. Jakub Kamiński/East News)

Fundacja Lux Veritatis, m.in. nadawca naziemnej TV Trwam, w 2019 roku wypracowała 1,3 mln zł zysku przy 45,5 mln zł przychodów.

Ze sprawozdania fundacji złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody względem 2018 roku spadły o 5,2 proc. Wpływy z darowizn zmniejszyły się o 10,2 proc., do 30,7 mln zł.

Większe przychody były za to z działalności gospodarczej w kraju - wzrosły o 7,4 proc., do 14,4 mln zł. Ze sprzedaży wyrobów i usług (m.in. produkcja i emisja audycji telewizyjnych, produkcja i emisja reklamy telewizyjnej) fundacja uzyskała 13,5 mln zł (wzrost o 2,2 proc.). Przychody ze sprzedaży towarów i materiałów (m.in. książki, płyty DVD i CD) wzrosły z 242 tys. zł do 949 tys. zł. Działalność gospodarcza za granicą przyniosła 381 tys. zł (wzrost o 3,8 proc.).

Koszty działalności fundacji były niższe o 3,4 proc. i wyniosły 43,7 mln zł. Jej zysk netto zmniejszył się z 3,3 mln zł do 1,3 mln zł.

Przeciętne zatrudnienie w fundacji w 2019 roku wyniosło 69 osób, z czego 41 to byli pracownicy obsługi redakcyjno-technicznej. Prezesem Lux Veritatis jest o. Tadeusz Rydzyk.

W 2019 roku udział TV Trwam w rynku wyniósł 0,38 proc. (dane Nielsen Media). Kanał dostępny jest na satelicie, w sieciach kablowych i na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

(KOZ, 20.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.