Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Borys Szyc i Michał Żebrowski promują burgery

Spot wyreżyserował Jan Komasa (screen YouTube/McDonald's Polska)

Startuje kolejna kampania McDonald's promująca linię burgerów Maestro. Występują w niej Borys Szyc i Michał Żebrowski.

W spocie Szyc i Żebrowski zakładają się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Wideo jest emitowane w telewizji i internecie, m.in. na kanale marki na YouTube. Kampania jest wspierana 6-sekundowymi formatami wideo. Spoty reżyserował Jan Komasa.

Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, za druk materiałów POS - agencja Gutenberg, produkcję kampanii digital – Happy Endians, zakup mediów - OMD, działania PR prowadzi agencja 24/7Communication, a moderację social media Isobar.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 15.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.