Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney będzie zwalniać i postawi na Disney+

Koncern, do którego należą m.in. stacje telewizyjne i parki rozrywki, uruchomił w 2019 roku serwis Disney+ (fot. Denys Nevozhai/Unsplash)

The Walt Disney Company restrukturyzuje segment mediów i rozrywki, by przyspieszyć rozwój Disney+ i innych serwisów streamingowych. Prezes Bob Chapek w wywiadzie dla CNBC zapowiedział zwolnienia, ale nie ujawnił, jaki będą miały zasięg.

Koncern, do którego należą m.in. stacje telewizyjne i parki rozrywki, uruchomił Disney+ w listopadzie 2019 roku. Przekroczył postawione cele, przyciągając do swoich serwisów - także Hulu i ESPN+ - ponad 100 mln subskrybentów. Netflix, lider na tym rynku, ma ich 193 mln, ale do zbudowania takiej bazy potrzebował aż 13 lat.

Chapek oznajmił, że Disney zwiększy inwestycje w produkcję własnych treści kosztem innych dziedzin - dystrybucji, parków rozrywki i sportu. Dokładne informacje na temat nowej struktury oraz strategii działań Disney ma zaprezentować 10 grudnia podczas wirtualnego spotkania z inwestorami.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 14.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.