Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mediacom z globalnym budżetem Ubera

Mediacom odpowiada za planowanie i zakup mediów dla przewoźnika w USA i Australii (fot. Wikimedia Commons/Dilu)

Firma transportowa Uber powierzyła sieci Mediacom obsługę swojego globalnego budżetu mediowego.

Wartość budżetu szacowana jest na 190 mln dol. Dla Mediacomu zlecenie oznacza rozszerzenie współpracy z Uberem - sieć należąca do holdingu reklamowego WPP odpowiada za planowanie i zakup mediów dla przewoźnika w USA i Australii. Usługi firmy Uber dostępne są w 528 miastach na całym świecie.

(LL, 12.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.