Dział: INTERNET

Dodano: Październik 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook zmienił dyrektora ds. marketingu

Alex Schultz na Facebooku uczestniczy w działaniach LGBTQ (fot. Pixabay)

Alex Schultz został dyrektorem do spraw marketingu Facebooka. Zastąpił Antonia Lucio, który odchodzi z firmy.

Dla serwisu społecznościowego Schultz pracuje od 2007 roku. Zajmował się rozwojem produktów, analizami i rozwojem Facebooka na arenie międzynarodowej. Jak informuje na swoim koncie na LinkedIn, jest zdeklarowanym gejem i sponsorem wykonawczym (czyli aktywnie uczestniczącym w działaniach) światowej grupy LGBTQ na Facebooku.  

(MAC, 01.10.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.