Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 26, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Paweł Iwanicki został dyrektorem ds. analiz w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer. To nowe stanowisko.

Iwanicki był dotąd kierownikiem badań i analiz pism popularnych. Ponadto w biurze reklamy prasy motoryzacyjnej Marek Włodarczyk został mianowany starszym specjalistą ds. sprzedaży (dotąd na stanowisku specjalisty), a Beata Ciosek starszym koordynatorem (dotąd na stanowisku koordynatora). W biurze reklamy prasy kobiecej pracę rozpoczęła Katarzyna Pryzowicz (specjalista ds. reklamy w „Mam dziecko”), a w biurze reklamy prasy młodzieżowej specjaliści ds. reklamy: Magda Maj i Małgorzata Dominik. (AN)

(AN, 26.03.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.