Zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
26.03.2004, 00:00
Paweł Iwanicki został dyrektorem ds. analiz w dziale reklamy Wydawnictwa Bauer. To nowe stanowisko.
Iwanicki był dotąd kierownikiem badań i analiz pism popularnych. Ponadto w biurze reklamy prasy motoryzacyjnej Marek Włodarczyk został mianowany starszym specjalistą ds. sprzedaży (dotąd na stanowisku specjalisty), a Beata Ciosek starszym koordynatorem (dotąd na stanowisku koordynatora). W biurze reklamy prasy kobiecej pracę rozpoczęła Katarzyna Pryzowicz (specjalista ds. reklamy w „Mam dziecko”), a w biurze reklamy prasy młodzieżowej specjaliści ds. reklamy: Magda Maj i Małgorzata Dominik. (AN)(AN, 26.03.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










