Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grayling mianował globalne kierownictwo

Sarah Scholefield i Richard Jukes mają pracować nad jeszcze większą integracją firmy (fot. materiały prasowe)

Międzynarodowa agencja PR Grayling zdecydowała, że szefowie na Wielką Brytanię i Europę pokierują firmą globalnie. Sarah Scholefield obejmuje funkcję prezeski, a Richard Jukes przewodniczącego rady dyrektorów.

W ubiegłym roku firma połączyła biura w Wielkiej Brytanii i Europie, a dobre wyniki firmy poskutkowały kolejnymi zmianami. „W miarę rozwijania oferty Grayling, będziemy współpracować w ramach jednej kultury organizacyjnej, z jednym strategicznym i kreatywnym podejściem, wykorzystując nasze wspólne zasoby i dynamikę, z korzyścią dla naszych klientów i zespołu Grayling na całym świecie” – powiedziała Sarah Scholefield.

Grayling jest agencją oferującą kompleksowe usługi komunikacyjne. Do grona jej klientów należą m.in.: Sony, Visa, BMW Group, Free Now, Primark, Griffin Real Estate, EPP, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly) i TP Link. Grayling jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 09.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.