Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zofia Smełka-Leszczyńska strategiem kreatywnym w Hill+Knowlton Strategies

Zofia Smełka-Leszczyńska odpowiada m.in. za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek (fot. materiały prasowe)

Zofia Smełka-Leszczyńska została chief creative strategist w agencji public relations Hill+Knowlton Strategies Poland.

Smełka-Leszczyńska odpowiada za nadzór nad procesami strategicznymi w obszarze budowania marek. Będzie także uczestniczyć w tworzeniu i wprowadzaniu innowacyjnych produktów w ofercie agencji, jak Smarter+ (oferta zastosowania nauk behawioralnych w public relations). 

Zofia Smełka-Leszczyńska wcześniej była strategy consultant w Stratosferze (wspierała klientów w zakresie analiz kulturowych i semiotycznych, badań jakościowych oraz budowania strategii marek). Pracowała także jako associate creative director i digital group head w K2 Internet. Związana była również z agencjami Havas, McCann, G7, Team One.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 09.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.