Wystartowała nowa kampania marki Dove
03.10.2006, 08:35
Ruszyła kampania marki Dove "Prawdziwe Piękno", w której Unilever Polska udowadnia, że pojęcie piękna odbiega od tego, co lansują media.
Kampania, którą realizują agencja Grupa66 Ogilvy i dom mediowy Initiative Warszawa, rozpoczęła się od outdooru i będzie poszerzana o kolejne media. Producent kosmetyków na razie jednak nie ujawnia szczegółów. Bohaterkami reklam są m.in.: dojrzała kobieta (”Lata życia? Lato życia? Czy trzeba być młodym, żeby być pięknym?”) i korpulentna brunetka (”Korpulentna? Ponętna? Czy prawdziwe piękno mieści się tylko w rozmiarze 36?”). Ważnym medium kampanii jest serwis internetowy Prawdziwepiekno.pl, na którego stronach odbywa się m.in. debata kobiet.(MŁ, 03.10.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










