Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LAF i Havas Media przygotowały internetową kampanię Tatuum

Spot promuje jesienną kolekcję ubrań „Fall in life” (screen YouTube/Tatuum)

Marka odzieżowa Tatuum (Firma KAN) rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, za przygotowanie której odpowiadają agencje LAF i Havas Media.

W kampanii marka Tatuum opowiada o radości z życia, promując jednocześnie jesienną kolekcję ubrań „Fall in life”. Działania reklamowe prowadzone będą przez miesiąc w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

 

Spot w reżyserii Marty Mach przygotowała agencja LAF, a za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Wiosną właściciel marki Tatuum szukał w przetargu agencji, która zajmie się realizacją działań z zakresu komunikacji marketingowej, w tym przygotowaniem spotu reklamowego. Poprzednio pracowała dla niego w tym zakresie agencja FCB Bridge2Fun.

(IKO, 07.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.