Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media ponownie z budżetem mediowym marki Remington

Kampania promująca Hydraluxe Pro i Hydraluxe rozpocznie się w październiku (fot. materiały prasowe)

Remington, producent urządzeń do pielęgnacji włosów, wybrał w przetargu na obsługę mediową ponownie agencję Value Media (Group One).

Value Media odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w telewizji, w tym w telewizji hybrydowej, a także za działania digitalowe (paid social, SEM i programmatic), które będą realizowane przy wsparciu agencji SalesTube (należy do Group One).

Value Media wraz z SalesTube odpowiada za kampanię mediową wprowadzającą na rynek linię urządzeń do pielęgnacji włosów (Hydraluxe Pro i Hydraluxe). Kampania rozpocznie się w październiku.

(IKO, 28.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.