Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet, TVN 24 i "Rzeczpospolita" najczęściej cytowanymi mediami w lipcu

Spośród dzienników najczęściej cytowano w lipcu: "Rzeczpospolitą", "Dziennik Gazetę Prawną" i "Fakt" (fot. Piotr Molecki/EastNews)

Portal Onet.pl w lipcu z ponad 5,2 tys. cytowaniami i prawie 12-proc. wzrostem ich liczby w stosunku do czerwca po raz kolejny znalazł się na czele zestawienia – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Magazyn "Press" też odnotował wzrost cytowań.

Na kolejnych miejscach za Onetem (5216) w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów znalazły się: telewizja TVN 24 (3250 cytowań) i dziennik "Rzeczpospolita" (3236). IMM tłumaczy, że wzrost cytowań "Rzeczpospolitej" był spowodowany m.in. publikacjami o podwyżkach obejmujących pracowników Kancelarii Prezydenta oraz wywiadem, którego tytułowi udzielił minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro.

 

Press

Onet w rankingu najczęściej cytowanych mediów prowadzi od ponad roku (mat. prasowe)

Wśród stacji telewizyjnych najwięcej cytowań w lipcu miały: TVN 24 (3250), Polsat News (2359), a za nim TVN (1456).

 

Press

Najbardziej opiniotwórcze stacje telewizyjne

Wśród stacji radiowych z największą liczbą wzmianek znalazły się: RMF FM (3147), Program I Polskiego Radia (1059), w którym prezes Prawa i Sprawiedliwości komentował wyniki wyborów prezydenckich oraz Radio Zet (787).

Press

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

W zestawieniu najczęściej cytowanych portali internetowych na podium znalazł się Onet.pl (5216), za nim Wp.pl (2255) i Wpolityce.pl (1068).

Press

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Najbardziej opiniotwórczymi tytułami prasowymi w lipcu były: "Rzeczpospolita" (3236), "Dziennik Gazeta Prawna" (2404) i "Fakt" (1862).

Press

Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe

Wśród tygodników i dwutygodników na czele: "Tygodnik do Rzeczy" (411), "Gazeta Polska" (210) i "Wprost" (205). 

Press

Najbardziej opiniotwórcze tygodniki i dwutygodniki

Najczęściej cytowanym tytułem w kategorii miesięczniki i dwumiesięczniki w lipcu były "Perspektywy" (547). Na kolejnych miejscach znalazły się "Forbes" (137) oraz "Press" (104).

Press

Najbardziej opiniotwórcze miesięczniki i dwumiesięczniki

W rankingu mediów o profilu biznesowym i ekonomicznym obejmującym serwisy internetowe na miejscu pierwszym był Money.pl (794), na drugim Businessinsider.pl (325), a na trzecim Bankier.pl (257).

Press

Najbardziej opiniotwórcze portale ekonomiczne i biznesowe

W kategorii najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych o profilu ekonomicznym i biznesowym były: "Rzeczpospolita" (3236), "Dziennik Gazeta Prawna" (2404) i "Puls Biznesu" (334).

Press

Najbardziej opiniotwórcze tytuły o profilu ekonomicznym i biznesowym

Najbardziej opiniotwórcze z mediów regionalnych to: Radio Poznań (128), Radio Kraków (123) i "Gazeta Krakowska" (113).

Press

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 47 602 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych. Badanie dotyczy okresu 1-31 lipca 2020 roku.

(BAE, 26.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.