Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grześki chcą dotrzeć do uczniów

Loteria „Grześki świecą przykładem” potrwa do końca września (fot. materiały prasowe)

Producent słodyczy Colian rozpoczął kampanię promującą loterię marki wafelków Grześki, w której nawiązuje do powrotu do szkoły.

Loteria „Grześki świecą przykładem” potrwa do końca września (do wygrania są buty i świecące sznurówki oraz rowery marki Kross). Akcja promowana jest w telewizji, internecie (m.in. serwisy VoD), prasie, punktach sprzedaży (ekspozycje w kształcie szkolnych autobusów).

Loteria prowadzona jest na stronie Grzeski.pl. Za jej organizację odpowiada agencja Advalue, a za działania PR - Kolterman Media Communications. Planowaniem mediów w telewizji zajęła się agencja mediowa Initiative.

(IKO, 25.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.