Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Mejer przewodniczącą jury Złotych Spinaczy

Małgorzata Mejer jest dyrektorką ds. komunikacji korporacyjnej Procter&Gamble (fot. materiały prasowe)

Przewodniczącą jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter & Gamble.

Jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy jest niemal 90: praktycy i eksperci branży PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w których będą oceniali projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W razie znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń kategorie przydzielone do grup jurorskich mogą zostać zmienione.
Przewodniczącą pierwszej grupy jest Anna Papka, doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę i rzecznik prasowy Shell Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, Budownictwo, Dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Efektywność.

Pracami drugiej grupy jurorskiej pokieruje Magdalena Brzezińska, corporate affairs director w Grupie Żywiec. Grupa zajmie się projektami z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport.

Trzeciej grupie będzie przewodniczył Mariusz Pleban, CEO agencji OneMulti. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Covid-19 PR response, Content marketing – branded content, Custom publishing, PR miejsca, miasta lub regionu, Sport, turystyka i rekreacja, Uroda, higiena i wellness, Kreatywność.

Przewodniczącą grupy czwartej została Anna Cywińska, prezes Fundacji Nutricia. Grupa zajmie się oceną projektów z kategorii: PR pro bono, Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, NGO i sektor publiczny, Kultura i media, Moda i styl życia, Research & Insight.

Lista nominowanych zgłoszeń zostanie ogłoszona 8 października, a zwycięzcy - podczas gali 4 grudnia.

(AMS, 19.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.