Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Mirowski szefem działu digital w agencji Valkea

Kamil Mirowski jest założycielem i autorem blogu o marketingu społecznościowym - mrsocial.pl. (fot. materiały prasowe)

Do agencji Valkea dołączył Kamil Mirowski, obejmując stanowisko digital managera.

Mirowski ma poszerzać kompetencje agencji o komunikację employer brandingu, komunikację marketingową w sektorze B2B, social selling. Odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych i koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.

Wcześniej Mirowski pracował m.in. w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, agencjach Społem, The Digitals i 1000ideas.  Jest założycielem i autorem jednego z najstarszych blogów o marketingu społecznościowym (mrsocial.pl). Pracował dla m.in. dla firm: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.

(AMS, 19.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.