Dwoje szefów kreatywnych w McCann-Erickson
25.03.2004, 00:00
Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel są nowymi dyrektorami kreatywnymi agencji McCann-Erickson. Zastąpili Damira Brajdicia, który rozstał się z McCannem w ubiegłym tygodniu.
Iwona Kluszczyńska, dotychczas deputy creative director, pełniła obowiązki szefa działu kreacji po odejściu Brajdicia. Jest związana z McCannem od 10 lat. Wojciech Dagiel, do tej pory senior art director, pracuje w agencji od siedmiu lat. Oboje stanowią team kreatywny, nagradzany m.in. na Golden Drum, Effie i Kreaturze. Jednym z ich głównych zadań będzie doskonalenie jakości kreacji. Ma temu służyć wdrażanie narzędzia Big Bang Creative – opracowanego przez centralę McCanna i wprowadzanego przez wszystkie oddziały sieci na świecie. Zakłada ono wewnętrzną analizę i punktowanie każdej pracy kreatywnej, także pod względem skuteczności. Za proces ten odpowiadać będą kluczowe osoby w agencji – dyrektor zarządzający, dyrektor strategiczny i szefowie kreacji. – Odpowiedzialność za jakość produktu kreatywnego przestanie spoczywać wyłącznie na pracownikach działu kreacji – mówi Wojciech Borowski, dyrektor zarządzający McCann-Erickson. (BOB)(BOB, 25.03.2004)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










