Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Emlab pracuje dla marek BMW i Mini

Współpraca obejmuje aktywacje B2C i B2B dla marek BMW i Mini (fot. Pixabay.com)

BMW Group Polska po przetargu podpisała umowę na obsługę eventową z agencją Emlab, należącą do Grupy S/F.

Współpraca obejmuje kreację oraz realizację aktywacji B2C i B2B dla marek BMW i Mini. Przetarg był wieloetapowy, liczba agencji biorących w nim udział nie została podana.

"Już dziś nasz zespół razem z BMW Group pracuje nad projektami, które uwzględniają organizacyjne zmiany wymuszone przez pandemię” - informuje Wojciech Małysz, dyrektor zarządzający agencji Emlab.

(AMS, 18.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.