Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marta Frączek z Saatchi & Saatchi przeszła do Newonce.media

Marta Frączek od 2008 roku związana jest z branżą reklamową (fot. Oskar Szdzuij/Newonce)

Marta Frączek przeszła z agencji reklamowej Saatchi & Saatchi do Newonce.media i została tam creative directorem.

Ostatnio na tym stanowisku był wakat. Marta Frączek kieruje działem kreacji zajmującym się projektami komercyjnymi.

Z branżą reklamową Marta Frączek jest związana od 2008 roku. Pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie od 2018 roku była associate creative directorem. Współtworzyła kampanie dla Ikei, Mercedesa, Milki, Gillette i Microsoftu.

(KOZ, 05.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.