TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grodzińska zarządza marketingiem Van Pur, Rzepka odeszła z firmy

Van Pur, gdzie Paulina Grodzińska odpowiada za marketing, ma kilka marek piwa (fot. materiały prasowe)

Paulina Grodzińska została nową dyrektorką marketingu w Van Pur. Zastąpiła Magdalenę Rzepkę, marketing managera, która zakończyła już pracę w tej firmie. 

Van Pur nie podaje informacji o wcześniejszej karierze zawodowej Grodzińskiej. - Niestety nie jestem uprawiona do odpowiedzi na to pytanie - mówi jedynie Katarzyna Paszczuk z działu marketingu Van Pur. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że Paulina Grodzińska przez ostatnie 11 lat była dyrektorką marketingu FoodCare (i jest córką Wiesława Włodarskiego, założyciela i prezesa Grupy FoodCare).

Rzepka z marketingiem Van Pur związana była przez niemal 6 lat. Wcześniej pracowała w Havas Worldwide i Havas Engage, a także w Hi Promotion. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane.

Van Pur to właściciel marki piwa Łomża. Firma obecnie przygotowuje się do przetargu reklamowego na jej obsługę. Katarzyna Paszczuk z działu marketingu Van Pur potwierdziła, że firma robi rozeznanie na rynku dla jednego z produktów z portfolio Van Pur. - Szczegóły zadań, zakres współpracy oraz terminy nie zostały jeszcze potwierdzone - dodała Paszczuk.

W portfolio Van Pur są także marki: Karpackie, Strzelec i Van Pur, Śląskie.

(AMS, 31.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.