Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO Max miał lepszy start niż serwis Disneya

HBO Max kosztuje miesięcznie 14,99 dol. (screen: YouTube.com/HBO Max)

HBO Max, serwis streamingowy wprowadzony 27 maja przez koncern AT&T i należący do niego WarnerMedia, w pierwszym miesiącu osiągnął widownię 36,3 mln, przebijając zdecydowanie osiągnięcie Disney+, który na starcie miał 10 mln.

Sam HBO Max miał do końca czerwca 4,1 mln wykupionych subskrypcji, ale ponieważ jest dostępny na platformie HBO, to w sumie przez pierwszy miesiąc zgromadził ponad 36 mln osób, wliczając w to zarówno ogólną widownię HBO, jak i subskrybentów nowego serwisu. Według firmy pomiarowej Reelgood serwis jest w stanie osiągnąć jeszcze lepsze wyniki, gdy wejdzie na Roku i Amazon Fire TV.  

HBO Max kosztuje miesięcznie 14,99 dol. (Netflix 12,99, a Disney+ tylko 5,99 dol.), ma jednak bardzo bogatą bibliotekę treści, proponując dostęp do filmów liczącego prawie 100 lat studia filmowego Warner Bros. oraz kanałów telewizyjnych, takich jak TNT, TBS czy Turner Classics Movies. Na razie jest na trzecim miejscu pod względem wielkości widowni na rynku serwisów streamingowych. Działający od listopada Disney+ ma ponad 55 mln abonentów, działający od wielu lat Netflix - 193 mln.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 28.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.