Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monday rozwija digital selling

Przed przejściem do Monday Sitarska pracowała w Canon EMEA (fot. materiały prasowe)

Katarzyna Sitarska dołączyła do agencji Monday jako social selling lead. Jest to element inwestycji Monday w dziedzinę digital sellingu.

Oprócz niezależnie realizowanych programów w ramach współpracy z agencją Sitarska ma odpowiadać za tworzenie strategii i wsparcie klientów w dziedzinie digital sellingu. Będzie realizowała projekty social sellingowe i warsztaty m.in. dla Sage Polska i Dell Technologies.

Przed przejściem do Monday Katarzyna Sitarska pracowała jako interim social selling program manager w Canon EMEA.

(AMS, 24.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.