Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Super TV" i "TV 14" z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów

Najmniejsze spadki sprzedaży zanotowały dwutygodniki „Super TV” i „TV 14”

Najchętniej kupowane pismo w segmencie tv guide’ów to „Tele Tydzień”. W maju wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najmniejsze - „Super TV” i „TV 14” (wszystkie trzy Wydawnictwo Bauer), największe - „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości).

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” w maju to 593 321 egz. (spadek o 7,07 proc.). Dalej wśród tygodników były: „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 224 159 egz. (spadek o 10,54 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 94 500 egz. (spadek o 13,97 proc.), „Program TV” (Press-Media) - 54 225 egz. (spadek o 11,55 proc.).

Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 235 302 egz. (spadek o 10,86 proc.). Dalej były: „TV 14” - 161 069 egz. (spadek o 5,62 proc.), „Super TV” - 78 127 egz. (spadek o 4,27 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 24 842 egz. (spadek o 18,7 proc.).

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 23.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.