Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński dołączyli do zespołu Ogilvy

Aleksandra Ziółkowska przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks, Marcin Wodyński przeszedł do Ogilvy z Leo Burnett (fot. materiały prasowe)

Dział client service agencji Ogilvy wzmocniło dwoje account managerów – Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński.

Aleksandra Ziółkowska bezpośrednio przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks Warszawa, wcześniej zaś zdobywała doświadczenie w TKM Group i Medical Communication. Pracowała m.in. dla Tesco, Jeronimo Martins, Super-Pharmu, MediaMarktu i Axy Direct.

Marcin Wodyński do Ogilvy przeszedł z Leo Burnett, w którym pracował od 2017 roku, a wcześniej w Havas PR i 24/7 Communication. Odpowiadał za realizację kampanii m.in. dla firm Procter & Gamble, Philip Morris, Innogy, Mlekpol, McDonald's Polska.

W dziale client service nastąpiły także awanse. Martyna Michalik, senior account executive, która dołączyła do Ogilvy na początku 2019 roku, objęła stanowisko account managera. Była odpowiedzialna za obsługę firm Reebok i Whirlpool.

Katarzyna Wac, creative process manager, rozpoczęła współpracę z agencją rok temu, od początku odpowiadając za kompleksową obsługę nowego klienta agencji – Allegro. W lipcu awansowała na account directora.

Ponadto w dziale kreacji awansowała Klaudia Boratyńska, junior graphic designer, która objęła stanowisko motion designera. Odpowiada za projekty dla marek Reebok Polska, nju mobile, Shell i Philips.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 22.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.