Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Content Categories w ofercie reklamowej Wyborcza.pl

Content Categories to obecnie 25 kategorii tematycznych (screen Wyborcza.pl)

Klienci decydujący się na reklamę na Wyborcza.pl mogą teraz skorzystać z rozwiązania Content Categories.

Content Categories to automatyczne i mechaniczne grupowanie treści do konkretnych kategorii tematycznych, przy których są wyświetlane reklamy. Ma ono umożliwiać efektywną emisję treści promocyjnych, które są dopasowane do artykułów na stronach Wyborcza.pl. Dzięki wdrożeniu machine learning artykuły mają być precyzyjniej dopasowywane do danej kategorii. Klienci korzystający z oferty reklamowej Wyborcza.pl będą mogli wskazać wybraną przez siebie kategorię tematyczną, przy której ukażą się ich treści promocyjne.

Content Categories to obecnie 25 kategorii tematycznych, tożsamych z systematyką Google, co ma pozytywnie wpływać na efektywność kampanii.

W czerwcu serwis Wyborcza.pl odwiedziło 8,65 mln użytkowników (Gemius/PBI).

(AMS, 21.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.