Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mateusz Galica założył butik doradczy Lata Dwudzieste

Agencję tworzą Mateusz Galica i Marta Marczuk (screen Lata-dwudzieste.pl)

Mateusz Galica, były członek zarządu Kantara i dotychczasowy szef Creative House, odszedł z firmy i założył tzw. zielony butik doradczy - agencję Lata Dwudzieste.

Lata Dwudzieste pozycjonuje się jako wyspecjalizowana agencja doradzająca w sprawach transformacji firm i organizacji, by działały w sposób bardziej przyjazny środowisku. Jej oferta jest skierowana przede wszystkim do dużych firm i instytucji publicznych, "których działania mogą przełożyć się na realne zmiany w relacji człowiek - środowisko naturalne". Agencja ma pomagać w wymyślaniu i wdrażaniu działań strategicznych i taktycznych na podstawie wiedzy o klimacie, rynku i konsumentach. Działa na zasadzie think tanku i współpracuje z siecią ekspertów z dziedzin: zmian klimatycznych, środowiska naturalnego, badań rynkowych, komunikacji, strategii oraz UX. Współpracuje również z United Nations Global Compact i z Kantar Polska.

Agencję tworzą Mateusz Galica i Marta Marczuk, która pracowała w zespole Creative House w Kantarze jako creative idea designer. Oboje byli zatrudnieni przy raporcie Kantara "Ziemianie atakują", w którym opisano katastrofę klimatyczną i gotowość polskich konsumentów do zmian. Agencja Lata Dwudzieste ma prawa do wykorzystania i rozwoju tego projektu. W kwietniu br. Galica i Marczuk zostali przyjęci do programu Balticlead, organizowanego przez Uniwersytet Sztokholmski i Swedish Resilience Center, który gromadzi liderów zmian w dziedzinie relacji człowiek - Ziemia w krajach bałtyckich i Europy Środkowej.

Przez ostatnie ponad trzy lata Mateusz Galica był w zarządzie Kantara, a ostatnio - dyrektorem Creative House, zespołu ds. komunikacji i wsparcia zespołów badawczych przy większych projektach. Do lipca br. był prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Z branżą badawczą jest związany od 1999 roku - wtedy rozpoczął pracę w Ośrodku Badania Opinii Publicznej. Przez 10 lat był tam dyrektorem marketingu, a przez kolejne trzy - dyrektorem strategicznym TNS OBOP.

(IKO, 08.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.