Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody Grupy CCC spadły o ponad 20 proc.

Na wynik finansowy CCC wpłynął kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa (fot. materiały prasowe)

W drugim kwartale 2020 roku Grupa CCC (producent obuwia) odnotowała 1,3 mld zł przychodów. To o 21 proc. mniej niż w takim samym okresie 2019 roku – wynika ze wstępnych danych ujawnionych przez spółkę. Należąca do grupy spółka Eobuwie zwiększyła przychody o 52 proc.

Na wynik finansowy wpłynął kryzys gospodarczy wywołany pandemią koronawirusa, w tym czasowe zamknięcie sklepów. W drugim kwartale br. Grupa CCC "postawiła na rozwój e-commerce, rozwinęła mobilne kanały dotarcia do klienta, a także zintensyfikowała prace w obszarze efektywności logistycznej" - poinformowano. Sprzedaż poprzez kanał e-commerce wzrosła o 79 proc. (rok do roku), a udział przychodów online w sprzedaży grupy wzrósł do 48 proc. (rok wcześniej 21 proc.).

Spółka Eobuwie zwiększyła przychody o 52 proc. - do 532 mln zł. Przyczyniła się do tego duża liczba zamówień – około 2,8 mln (z czego 64 proc. realizowano z urządzeń mobilnych). Firma podaje, że po słabszym marcu w kolejnych trzech miesiącach Eobuwie notowało wzrost sprzedaży (o 28 proc. w kwietniu, o 71 proc. w maju i o 60 proc. w czerwcu w ujęciu rok do roku) przy wyższych marżach brutto i niższych kosztach marketingowych.

Sklep internetowy z odzieżą premium Modivo zakończył drugi kwartał sprzedażą wartą 49 mln zł. Z kolei platforma DeeZee odnotowała sprzedaż za 19 mln zł (wzrost o 73 proc. rok do roku) i rentowność operacyjną wielkości kilkunastu procent. W drugim kwartale platforma ta zadebiutowała na rynkach Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.

Z kolei sklep Ccc.eu zadebiutował w Rumunii, Austrii i na Węgrzech. "W efekcie, istniejąca od ponad roku platforma Ccc.eu, dostępna dziś w 6 krajach, odnotowała w drugim kwartale ponad 200-proc. wzrost przychodów w stosunku do poprzedniego kwartału. Sklep online odnotowuje poziom nawet 13,5 mln wizyt klientów miesięcznie" - podaje firma.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.07.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.