Kampania będzie promować zmiany w Radiu Szczecin
27.09.2006, 09:08
W poniedziałek rozpocznie się kampania reklamowa publicznego Radia Szczecin, która ma promować nową ramówkę rozgłośni.
Kampania prowadzona pod hasłem ”Radio Szczecin – wszystko gra” obejmie prasę regionalną i lokalną, telewizję (TVP 3 Szczecin) i outdoor (plakaty w Szczecinie i Gryfinie). Kreację rozgłośnia przygotowała przy współpracy z agencją Omnimedia, natomiast media stacja zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Kampania ma promować zmiany programowe, które zostaną wprowadzone wraz z nową ramówką 2 października. – Do godziny 19 będziemy radiem towarzyszącym, poważna publicystyka pojawi się wieczorem – mówi Krzysztof Soska, prezes stacji. Codziennie wieczorem emitowany będzie m.in. reportaż. – To może być lokomotywa stacji – uważa Soska. Rozgłośnia zmieni całą oprawę dźwiękową. Autorem nowych dżingli radia oraz ważniejszych audycji, a także podkładów muzycznych jest Marcin Macuk, muzyk grupy Pogodno. Udział Radia Szczecin w rynku lokalnym wynosi 5,9 proc. (II – VII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 27.09.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










