Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania będzie promować zmiany w Radiu Szczecin

W poniedziałek rozpocznie się kampania reklamowa publicznego Radia Szczecin, która ma promować nową ramówkę rozgłośni.

Kampania prowadzona pod hasłem ”Radio Szczecin – wszystko gra” obejmie prasę regionalną i lokalną, telewizję (TVP 3 Szczecin) i outdoor (plakaty w Szczecinie i Gryfinie). Kreację rozgłośnia przygotowała przy współpracy z agencją Omnimedia, natomiast media stacja zaplanowała i kupiła we własnym zakresie. Kampania ma promować zmiany programowe, które zostaną wprowadzone wraz z nową ramówką 2 października. – Do godziny 19 będziemy radiem towarzyszącym, poważna publicystyka pojawi się wieczorem – mówi Krzysztof Soska, prezes stacji. Codziennie wieczorem emitowany będzie m.in. reportaż. – To może być lokomotywa stacji – uważa Soska. Rozgłośnia zmieni całą oprawę dźwiękową. Autorem nowych dżingli radia oraz ważniejszych audycji, a także podkładów muzycznych jest Marcin Macuk, muzyk grupy Pogodno. Udział Radia Szczecin w rynku lokalnym wynosi 5,9 proc. (II – VII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC). Posłuchaj nowego dżingla 1 Posłuchaj nowego dżingla 2 Posłuchaj nowego dżingla 3

(KRZ, 27.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.