Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Czerwiec 25, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen wybierze agencję public relations

Oferty można składać do 8 lipca (fot. materiały prasowe)

PKN Orlen rozpoczął przetarg na obsługę PR w zakresie sponsoringu sportowego, kultury i działań społecznych.

Nowo wybrana agencja zajmie się komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną koncernu, której celem będzie budowanie wizerunku firmy w mediach oraz wśród kluczowych grup interesariuszy. Komunikacja będzie prowadzona między innymi w mediach społecznościowych i poprzez organizację wydarzeń wizerunkowych, w tym konferencji prasowych. Do zadań agencji będzie należał również kontakt z mediami i wsparcie przy wydarzeniach sponsoringowych.

Oferty można składać do 8 lipca, a w dniach 23-27 lipca zostaną przeprowadzone spotkania online z firmami, które się zgłosiły. Przetarg zostanie rozstrzygnięty na przełomie sierpnia i września.

(IKO, 25.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.