Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniejsze przychody Grupy Radiowej Agory, większe Inforadia

Zysk Grupy Radiowej Agory wzrósł o 1/4 (fot. materiały prasowe)

Grupa Radiowa Agory - nadawca Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia - w 2019 roku zmniejszyła przychody, ale zwiększyła zysk. Spadki zanotowała spółka zależna Doradztwo Mediowe. Wyniki poprawiło Inforadio, nadawca Tok FM.

Jak wynika ze sprawozdania Grupy Radiowej Agory złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, przychody spółki w porównaniu z 2018 rokiem spadły o 1,2 proc., do 51,3 mln zł. Zysk netto wzrósł natomiast o 26,5 proc., do 16,1 mln zł. 6,6 mln zł z zysku zostało wypłacone właścicielowi, czyli Agorze SA, w formie zaliczki już pod koniec 2019 roku. Reszta przeznaczona zostanie na kapitał zapasowy.

Spółka zależna Doradztwo Mediowe, która zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego stacji Grupy Radiowej Agory i prowadzi działalność brokera radiowo-kinowego, zmniejszyła przychody o 3 proc., do 105,5 mln zł. Jak podano w sprawozdaniu, powodem był spadek dynamiki na rynku reklamy radiowej. Zaznaczano jednocześnie, że wyższe były przychody ze świadczonej usługi pośrednictwa dla sieci kin Helios. Zysk Doradztwa Mediowego spadł o 4,9 proc., do 3,7 mln zł.

Z kolei nadawca ponadregionalnego Tok FM, czyli spółka Inforadio - należąca do Grupy Radiowej Agory (66,09 proc. udziałów) i Polityki Info (33,91 proc.) - miała 14,1 mln zł przychodów (wzrost o 1 proc.) i 1,9 mln zł zysku netto (wzrost o 11,5 proc.).

Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Tok FM i Rock Radio w 2019 roku miały łącznie 6,4 proc. udziału w czasie słuchania (6,3 proc. w 2018 roku; badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

(KOZ, 24.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.