Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sky Deutschland, DAZN i Sat.1 z prawami do pokazywania Bundesligi

W kończącym się właśnie sezonie Bundesligi mistrzami Niemiec - po raz ósmy z rzędu - zostali piłkarze Bayernu Monachium (fot. Facebook.com/BundesligaOfficial)

Niemiecki operator telewizji płatnej Sky Deutschland zapewnił sobie większość krajowych praw do transmisji meczów piłkarskich Bundesligi od sezonu 2021/2022. Prawa na cztery sezony nabyły także serwis streamingowy DAZN oraz telewizja Sat.1.

Przetarg federacji DFL z powodu koronawirusa został rozstrzygnięty z miesięcznym poślizgiem. W jego wyniku nabywcy praw zapłacą w sumie średnio 1,1 mld euro za sezon, w porównaniu z 1,16 mld w poprzednim. Sky Deutschland dysponuje prawami od rozgrywek 2017/2018. Obecne, do których zakończenia pozostała już tylko kolejka, były ostatnimi w ramach poprzedniej umowy. Nowa umowa kończy się z zakończeniem sezonu 2024/2025.

Sky przez cztery lata pokaże łącznie 511 z 617 meczów pierwszej i drugiej ligi (tej wszystkie). Jeżeli chodzi o pierwszą Bundesligę, będą to wszystkie mecze sobotnie, magazyn z najważniejszymi wydarzeniami, w tym mecz kolejki. 472 pokaże na wyłączność, 70 w rozdzielczości Ultra HD (dwa razy więcej niż do tej pory). W sumie w Sky będzie można obejrzeć 83 proc. spotkań.

Drugim co do wielkości pakietem ma dysponować DAZN, który pokaże na żywo mecze piątkowe i niedzielne - łącznie 106 w sezonie. Prawa do dziewięciu spotkań w telewizji - w tym otwarcia sezonu pierwszej i drugiej Bundesligi oraz dodatkowo Superpucharu - przejął koncern ProSiebenSat.1, który będzie je pokazywał na antenie Sat.1. 

Mniejsze pakiety, dotyczące internetowych filmów i fragmentów spotkań, nabyły: Axel Springer, ARD, ZDF i Sport1.

(MAC, 23.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.